Kolej     |     Tramwaje     |     Metro     |     Mapa sieci trakcyjnej     |     Symulator tramwaju NGT6

Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Fotorelacje     |     Książka Gości    


Kolej

Powrót
do menu

Elektryczne zespoły trakcyjne produkcji PAFAWAG:

Dane techniczne elektrycznych wybranych EZT:
- EN 57
- EN 71
- ED 72
















































1) Elektryczny zespół trakcyjny serii EN57



Elektryczny zespół trakcyjny trójczłonowy przystosowany do ruchu z niskimi i wysokimi preronami. Wykorzystywany do ruchu loklanego.

    - Producent: PAFAWAG - Wrocław
    - Lata produkcji: 1962 - 94
    - Wprodukowanych składów: 1412
    - Układ członów: r + s + r
    - Układ osi: 2'2' + Bo'Bo' + 2'2'
    - Rodzaj prądu: stały 3kV
    - Ilość pantografów: 2
    - Ilość kabin: 2
    - Ilość silników: 4
    - Typ silników: LK 450
    - Moc silników: 4 x 145 kW
    - Moc ciągła: 580 kW
    - Rodzaj rozruchu: oporowy / bocznikowy
    - Pozycji nastawnika jazdy: 7 (PSR)
    - Przekładnia: 70:19
    - Hamulec: Oerlikon (wcześniej: Knorr)
    - Zasilanie sprężarki: 110V (z przetwornicy)
    - Predkość maksymalna: 110 km/h
    - Masa własna: 124 Mg
    - Całkowita długość: 64970 mm
    - Liczba miejsc: 212
    - Oświetlenie: jarzeniowe
    - Drzwi: automatyczne rozsuwane
    - Wykorzystanie: pociągi osobowe i przyspieszone (2 klasa)





Do początku strony






2) Elektryczny zespół trakcyjny serii EN71



Elektryczny zespół trakcyjny czteroczłonowy przystosowany do ruchu z niskimi i wysokimi preronami. Wykorzystywany do ruchu loklanego.

    - Producent: PAFAWAG - Wrocław
    - Rok produkcji: 1976 (modernizacje 1976 - 2003)
    - Wprodukowanych składów: 20 (przebudowa 30)
    - Układ członów: r + sa + sb + r
    - Układ osi: 2'2' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + 2'2'
    - Rodzaj prądu: stały 3kV
    - Ilość pantografów: 4
    - Ilość kabin: 2
    - Ilość silników: 8
    - Typ silników: LKf 450
    - Moc silników: 8 x 145 kW
    - Moc ciągła: 1160 kW
    - Rodzaj rozruchu: oporowy / bocznikowy
    - Pozycji nastawnika jazdy: 7 (PSR)
    - Przekładnia: 70:19
    - Hamulec: Oerlikon (wcześniej: Knorr)
    - Zasilanie sprężarki: 110V (z przetwornicy)
    - Predkość maksymalna: 110 km/h
    - Masa służbowa: 182 Mg
    - Całkowita długość: 86840 mm
    - Liczba miejsc: 288 lub 288
    - Oświetlenie: jarzeniowe
    - Drzwi: automatyczne rozsuwane
    - Wykorzystanie: pociągi osobowe i przyspieszone (2 klasa)





Do początku strony






3) Elektryczny zespół trakcyjny serii ED72



Elektryczny zespół trakcyjny czteroczłonowy przystosowany do ruchu z niskimi i wysokimi preronami. Wykorzystywany do ruchu dalekobieżnego.

    - Producent: PAFAWAG - Wrocław
    - Lata produkcji: 1992-1998
    - Wprodukowanych składów: 21
    - Układ członów: r + sa + sb + r
    - Układ osi: 2'2' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + 2'2'
    - Rodzaj prądu: stały 3kV
    - Ilość pantografów: 2
    - Ilość kabin: 2
    - Ilość silników: 8
    - Typ silników: Lkf 450 lub Lka 470
    - Moc silników: 8 x 145kW lub 8 x 175kW
    - Moc ciągła: 1160 kW lub 1400 kW
    - Rodzaj rozruchu: oporowy / bocznikowy
    - Pozycji nastawnika jazdy: 7 (PSR)
    - Przekładnia: 70:19
    - Hamulec: Oerlikon
    - Zasilanie sprężarki: 110V (z przetwornicy)
    - Predkość maksymalna: 110 km/h
    - Masa służbowa: 182 Mg
    - Całkowita długość: 86840 mm
    - Liczba miejsc: 235 lub 232
    - Oświetlenie: jarzeniowe
    - Drzwi: automatyczne rozsuwane
    - Wykorzystanie: pociągi osobowe i przyspieszone (1 i 2 klasa)





Do początku strony



Powrót do menu tematu





Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Linki     |     Książka Gości    

©2004-2019 TRANSPORT SZYNOWY
www.transportszynowy.pl