Kolej     |     Tramwaje     |     Metro     |     Mapa sieci trakcyjnej     |     Symulator tramwaju NGT6

Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Fotorelacje     |     Książka Gości    


Kolej

Powrót
do menu

Sygnalizacja kolejowa:

Wskaźniki stosowane do prowadzenia ruchu pociągów z wykorzystaniem systemu ERTMS/ETCS

Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 1 - „Zapowiedź wjazdu w obszar ERTMS/ETCS poziomu 1 LS”
Oznacza miejsce zapowiedzi zmiany poziomu systemu ERTMS/ETCS na poziom 1 LS.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 2 - „Wjazd w obszar ERTMS/ETCS poziomu 1 LS”
Oznacza miejsce zmiany poziomu systemu ERTMS/ETCS na poziom 1 LS.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 3 - „Wyjazd z obszaru ERTMS/ETCS poziomu 1 LS”
Oznacza miejsce wyjazdu z obszaru wyposażonego w system ERTMS/ETCS poziomu 1 LS.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 4 - „Zapowiedź wjazdu w obszar ERTMS/ETCS poziomu 1”
Oznacza miejsce zapowiedzi zmiany poziomu systemu ERTMS/ETCS na poziom 1.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 5 - „Wjazd w obszar ERTMS/ETCS poziomu 1”
Oznacza miejsce zmiany poziomu systemu ERTMS/ETCS na poziom 1.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 5 przed semaforem wjazdowym



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 6 - „Wyjazd z obszaru ERTMS/ETCS poziomu 1 LS”
Oznacza miejsce wyjazdu z obszaru wyposażonego w system ERTMS/ETCS poziomu 1.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 7 - „Zapowiedź wjazdu w obszar ERTMS/ETCS poziomu 1”
Oznacza miejsce zapowiedzi zmiany poziomu systemu ERTMS/ETCS na poziom 2.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 8 - „Wjazd w obszar ERTMS/ETCS poziomu 1”
Oznacza miejsce zmiany poziomu systemu ERTMS/ETCS na poziom 2.



Kliknij aby powiększyć    Wskaźnik W ETCS 9 - „Wyjazd z obszaru ERTMS/ETCS poziomu 1 LS”
Oznacza miejsce wyjazdu z obszaru wyposażonego w system ERTMS/ETCS poziomu 2.



Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   Wskaźnik W ETCS 10 - „Wskaźnik zatrzymania ETCS”
Oznacza miejsce końca odstępu blokowego lub odcinka torowego, jako potencjalnego końca zezwolenia na jazdę w systemie ERTMS/ETCS oraz miejsce zatrzymania dla pociągu prowadzonego w trybie Odpowiedzialności Personelu (SR). Stosuje się go na końcu odstępu blokowego lub odcinka torowego stanowiącego potencjalny koniec zezwolenia na jazdę, gdy kolejny odstęp blokowy lub odcinek torowy nie jest osłonięty semaforem emitującym sygnały.





Do początku strony



Powrót do menu tematu





Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Książka Gości    

©2004-2021 TRANSPORT SZYNOWY
www.transportszynowy.pl