Kolej     |     Tramwaje     |     Metro     |     Mapa sieci trakcyjnej     |     Symulator tramwaju NGT6

Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Linki     |     Fotorelacje     |     Książka Gości    


Fotogaleria

Powrót

Fotorelacja z Targów TRAKO 2017 w Gdańsku:

W dniach 26-29 września 2017 roku odbyła się w Gdańsku XII edycja Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO.
Ekspozycja kolejny raz miała miejsce na terenach Międzynarodowych Targów Gdańskich S.A. w siedzibie Centrum Wystawienniczo Kongresowym AmberExpo przy stadionie PGE Arena.
Tabor kolejowy prezentowany był na torach wystawienniczych w ramach przystanku kolejowego Gdańsk - Stadion Expo.

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
AmberExpo - MTG S.A.



We wszystkich halach wystawienniczych jak co roku znajdowały się stoiska firm i instytucji z branży transportu szynowego.

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   

Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć    Kliknij aby powiększyć   
Wybrane stoiska wystawiennicze w halach AmberExpo podczas TRAKO 2017



Na troch ekspozycyjnych swoje pojazdy prezentowały m.in: FPS CEGIELSKI, MODERTRANS, NEWAG, PESA, RAIL POLSKA, SIEMENS, STADLER, SOLARIS TRAM oraz przewoźnicy tacy jak PKP INTERCITY, czy POLREGIO. Na torach wystawienniczych pokazane zostały również odrestaurowane lokomotywy EP08 i EP05. Trzeba stwierdzić ze smutkiem, że w tym roku było znacznie mniej taboru niż w roku poprzednim.


Fabryka Pojazdów Szynowych "Cegielski" z Poznania zaprezentowała na targach zmodernizowany elektryczny zespół trakcyjny serii EN57 o handlowej nazwie "Feniks"

EN57 "Feniks":

Kliknij aby powiększyć   EN57FPS-1608

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Zamykane przedsionki

Kliknij aby powiększyć   Przedział kierownika pociągu

Kliknij aby powiększyć   Toaleta duża - TSI PRM

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty




Firma MODERTRANS Poznań zaprezentowała swój pierwszy nowy i w pełni niskopodłogowy tramwaj "Moderus Gama", który został wybrany przez MPK Poznań do dostarczenia w ramach rozstrzygniętego przetargu.

Kliknij aby powiększyć   Moderus Gamma - 01

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Drzwi dwuskrzydłowe odskokowo-przesuwne

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska - siedzenia pojedyncze

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska - tylny pomost

Kliknij aby powiększyć   Sufit

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko motorniczego



Firma NEWAG wystawiła na tegorocznych targach elektryczny zespół trakcyjny typu 36WEb "Impuls II" dla włoskiego przewoźnika FSE oraz drugi z pięciu zamówionych egzemplarzy czteroosiowej lokomotywy elektrycznej, jednosystemowej ze spalinowym modułem dojazdowym o mocy 360 kW - typ: E4DCUd "Griffin" dla przewoźnika LOTOS Kolej.

EZT 36WEb "Impuls II":

Kliknij aby powiększyć   36WEb-002

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przedsionek drzwiowy

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska ze strefą bagażową

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko kierownika pociągu

Kliknij aby powiększyć   Toaleta duża - TSI PRMg

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty lewostronne (Włochy)


E4DCUd "Griffin":

Kliknij aby powiększyć   Lokomotywa E$DCUd-002

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Kabina maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Tablica elektr. i wyposażenie socjalne kabiny

Kliknij aby powiększyć   Przedział międzykabinowy

Kliknij aby powiększyć   Kontener modułu spalinowego



Firma Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz zaprezentowała dwa pojazdy. Pierwszy z nich to elektryczny zespół trakcyjny typu 21WEa "Elf II" w barwach Kolei Ślaskich. Drugim pojazdem jest elektryczna lokomotywa jednosystemowa z modułem dojazdowym - typ 111Ed o handlowej nazwie "Gama Marathon" w barwach Rail Capital Partners.

EZT 21WEa "Elf II":

Kliknij aby powiększyć   21WEa-002

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Wózek napędowy

Kliknij aby powiększyć   Wózek toczny

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Strefa drzwi

Kliknij aby powiększyć   Toaleta duża - TSI PRM

Kliknij aby powiększyć   Przedział kierownika pociągu

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty


111Ed "Gama":

Kliknij aby powiększyć   111Ed-005

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Wyposażenie socjalne kabiny

Kliknij aby powiększyć   Widok przedziału międzykabinowego

Kliknij aby powiększyć   Kontenery falowników trakcyjnych

Kliknij aby powiększyć   Silnik spalinowy VOLVO i prądnica modułu dojazdowego



Firma RAIL POLSKA zaprezentowała pierwszą kompleksowo zmodernizowaną lokomotywę typu M62 (spalinowóz) do wersji elektrycznej, która zyskała oznaczenie typu 207E. Z bazowej lokomotywy wykorzystano jedynie ostoję oraz wózki. Nadwozie to zupełnie nowa konstrukcja. Lokomotywa przystosowana jest do napięcia trakcyjnego 3kV.

Kliknij aby powiększyć   207E-01

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Wózek napędy Co' z M62

Kliknij aby powiększyć   Skrzynia akumulatorów i przetwornice w miejscu zbiornika paliwa w M62

Kliknij aby powiększyć   Przedział międzykabinowy

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Wyposażenie socjalne i dodatkowe kabiny



Koncern SIMENS wystawił czteroosiową, wielosystemową lokomotywę Vectron MS.

Kliknij aby powiększyć   Vectron 193-895-0

Kliknij aby powiększyć   Stanowiska maszynistów

Kliknij aby powiększyć   Przedział międzykabinowy



Szwajcarski STADLER zaprezentował dwa elektryczne zespoły trakcyjne serii "Flirt 3". Pierwszy wyprodukowany dla norweskiego przewoźnika NSB, a drugi przeznaczony dla węgierskich kolei Gysev.

EZT "Flirt" dla NSB:

Kliknij aby powiększyć   75551 "Flirt3"

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Miejsce dla wózka

Kliknij aby powiększyć   Przedział aparatowy

Kliknij aby powiększyć   Maszyny do sprzedaży przekąsek

Kliknij aby powiększyć   Toaleta duża - TSI PRM

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty


EZT "Flirt" dla Gysev:

Kliknij aby powiększyć   435 501 - "Flirt 3"

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Stanowiska na rowery

Kliknij aby powiększyć   Toaleta mała

Kliknij aby powiększyć   Toaleta duża- TSI PRM

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska - windy dla wózków

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko maszynisty



Konsorcjum SOLARIS TRAM czyli Solaris i Stadler zaprezentowały wspólnie niskopodłogowy tramwaj "Tramino" dla Lipska.

Kliknij aby powiększyć   Tramino Lipsk

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Oparcia dla wózków

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko motorniczego

Kliknij aby powiększyć   Wózek toczny typu Jacobsa

Kliknij aby powiększyć   Wnętrze - strefa nad wózkiem tocznym



Przewozy Regionalne czyli POLREGIO zaprezentowały swój najnowszy nabytek, a mianowicie spalinowy, dwuczłonowy zespół trakcyjny serii SA139 "Link".

Kliknij aby powiększyć   SA139-025

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Duża toaleta -TSI PRM

Kliknij aby powiększyć   Strefa przedsionków drziowych

Kliknij aby powiększyć   Pulpit maszynisty

Kliknij aby powiększyć   Wózek napędy z hamulcem szynowym (Mg)


Z kolei PKP INTERCITY wystawiło odrestaurowane lokomotywy EP05 i EP08 oraz zmodernizowane wagony pasażerskie.

Kliknij aby powiększyć   EP05-23

Kliknij aby powiększyć   EP08-001


Wagony pasażerskie:

168Ar - NEWAG S.A. - wagon 2-ga klasa - rowerowy (modernizacja ze 111A)

Kliknij aby powiększyć   Wagon 168Ar

Kliknij aby powiększyć   Przestrzeń pasażerska

Kliknij aby powiększyć   Przedział rowerowy


WR - PESA S.A. - wagon restauracyjny (modernizacja):

Kliknij aby powiększyć   Wagon WR

Kliknij aby powiększyć   Wnętrze wagonu


144A - FPS Sp. z o.o. - wagon pasażerski 2-ga klasa (modernizacja):

Kliknij aby powiększyć   Wagon 144A

Kliknij aby powiększyć   Korytarz

Kliknij aby powiększyć   Przedział

Kliknij aby powiększyć   Toaleta



Na targach TRAKO 2017 można było rownież obejrzeć wagony towarowe i pojazdy techniczne.

Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć  
Cysterny



Pojazdy techniczne:

Podbijarka torowa z napędem elektrycznym UNIMA 09-4x4 (Passer&Theurer)

Kliknij aby powiększyć   UNIMA 09-4x4

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Zestaw roboczy podbijania

Kliknij aby powiększyć   Zestaw roboczy podbijania sąsiedniego toru


Profilarka tłucznia ZTU.300.01 (ZPS Stargard):

Kliknij aby powiększyć   Profilarka ZTU.300.01

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Elementy robocze profilarki


Wózek motorowy (drezyna) z napędem hydrostatycznym WM-15H.00 (ZPS Stargard):

Kliknij aby powiększyć   Wózek motorowy WM-15H.00

Kliknij aby powiększyć   Dane techniczne

Kliknij aby powiększyć   Podnośnik hydrauliczny

Kliknij aby powiększyć   Kabina


Wózek motorowy (drezyna) z napędem hydrostatycznym DH-350.11 (ZPS Stargard):

Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   Wózek motorowy DH-350.11

Kliknij aby powiększyć   Dane teczhniczne

Kliknij aby powiększyć   Kabina

Kliknij aby powiększyć   Żuraw hydrauliczny sterowany manualnie lub radiowo



Inne pojazdy techniczne:

Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć   Kliknij aby powiększyć  



Na tegorocznych targach swoje stanowisko mieli również twórcy Symulatora Pojazdów Szynowych "MaSzyna" - eu07.pl.

Kliknij aby powiększyć   Stanowisko symulatora "MaSzyna"



Kolejna, XIII edycja targów TRAKO odbędzie się we wrześniu 2019 roku .





TRAKO 2017
Międzynarodowe Targi Kolejowe

Organizator:
Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A. - Gdańsk - AmberExpo
www.trakotargi.pl
www.mtgsa.pl




Do początku strony



Powrót





Autor     |     Strona     |     Kontakt     |     Linki     |     Książka Gości    

©2004-2017 TRANSPORT SZYNOWY
www.transportszynowy.pl