Fotogaleria

Powrót

Fotorelacja z Targów InnoTrans 2014 w Berlinie:

BOMBARDIER
Największą premierą koncernu Bombardier byl superszybki zespól trakcyjny Frecciarossa 1000 znany też pod nazwą Zefiro 300 wyprodukowany wspólnie z Ansaldo Breda dla włoskiego przewoźnika Trenitalia do obsługi pociągów na trasie Rzym Milna z prędkościami do 360km/h. Pojazd ma aluminiowa konstrukcję pudła i moc trakcyjną 9800 kW oraz długość 202 metry.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Innym pojazdem pasażerskim Bombardiera na targach to piętrowy, elektryczny zespół trakcyjny kolei niemieckich.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Bombardier wystawił też elektryczny zespół trakcyjny kolei francuskich SNCF.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Inną nowością był zespół trakcyjny Innovia Monorail 300 dla miasta Riyadh w Arabii Saudyjksiej. Pojazd ten porusza się na gumowych kołach po jednej szynie wykonanej w postaci betonowych podpór i napędzany jest energią elektryczną pobieraną z szyny prądowej biegnącej po podporach.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



W dziedzinie tramwajów Bombardier wystawił pojazd dla belgijskiego przewoźnika DeLijn.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Bombardier zaprezentował też dwie lokomotywy rodzinny TRAXX. Pierwsza z nich do elektryczna lokomotywa P140AC z tak zwaną funkcją "last mile" czyli agregatem prądotwórczym umożliwiającym jazdę bez sieci trakcyjnej na krótkiej odległości (dojazd)

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  



Druga lokomotywa to czterosilnikowa lokomotywa P160DE Multi Engine. Cztery agregaty prądotwórcze złożenie z silnika CAT C18 i prądnicy synchronicznej każdy stanowią serce lokomotywy. Konfiguracja pracy silników zapewnia moc trakcyjną w zależności od aktualnego zapotrzebowania.

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  

Kliknij aby powiększyć  





Do początku strony



Powrót